Rešenje Videokonferencija može da se koristi za uspostavljanje poslovnih veza u realnom vremenu za više-lokacijske organizacije na nacionalnom i međunarodnom nivou. Na primer, može se koristiti za pokretanje strateških sastanaka iz odgovarajuće prostorije ili sa radne stanice sa odgovarajućom opremom. Za razliku od sastanka na licu mesta, videokonferencija pruža niz pogodnosti za firme i korisnike, kao što su: :
Objedinjene komunikacije (Unified Communications) leže u srcu IT strategije kompanije, omogućavajući joj da se poboljša produktivnost kroz nove metode komunikacija i rada koji neguje razmenu informacija između zaposlenih u realnom vremenu. Mi pružamo našim klijentima stručnost u ovim novim generacijama aplikacija koje su više i bolje prilagođene trenutnom radnom okruženju, kao što su:
Mi smo u poziciji da budemo partneri naprednim korisnicima u integrisanju kontakt centar rešenja u njihovu IT infrastrukturu. Ova dogovorena rešenja omogućavaju kompanijama da ugrade bez problema nove medije poput Interneta i E-mail-a u svoj proces brige o korisnicima. Oni uključuju:
Mi pružamo našim klijentima Interaktivni govorni server (Interactive Voice Response) rešenja koja se mogu koristiti da se poboljša odgovaranje na pozive i da ga učini profesionalnijim. Interaktivni govorni server sistem se može koristiti za povezivanje u informacioni sistem kompanije i građenje veze sa ljudima koji kontaktiraju kompaniju. Zašto uvesti Interaktivni govorni Server:
Interaktivni govorni server rešenja mogu da se koriste za ostvarivanje svih ovih ciljeva i da se integriše savršeno u postojeću infrastrukturu. Ona su često obogaćena korišćenjem tehnologija kao što su prepoznavanje glasa i sinteza glasa.