Digitalno oglašavanje je alat za komunikaciju koji omogućava emitovanje multimedijalnog sadržaja na daljinu i u realnom vremenu putem mreže digitalnih medija smeštenih na zatvorenim javnim mestima (trgovine, vitrine, firme itd.) Ili vani (ogromni bilbordi, autobuske stanice …).
Poslovna digitalna signalizacija je način da informišete svoje zaposlene, da pozdravite vaše posetioce i da prenesete dinamičan imidž brenda. To je i način da ujedinite svoje zaposlene oko vrednosti kompanije i prenesete ciljeve svojim timovima.
Za realizaciju projekta digitalne signalizacije moraju se uzeti u obzir tri elementa: medij na kome se prikazuje sadržaj, player i sadržaj.
Samo vidljivi element infrastrukture digitalne signalizacije. To mogu biti profesionalni ekrani, zidni ekrani ili, ređe, interaktivni terminali ili televizijski ekrani. Važno je odabrati odgovarajuću opremu (veličinu, osvetljaj, kontrast, dužinu rada, otpornost na udar…) gde želite postaviti svoje ekrane.
Mali računar čija je uloga da reprodukuje sadržaj koji će se emitovati. U isto vreme je povezan sa Internetom, kako bi se u realnom vremenu skinuo sav sadržaj koji se emituje na ekran za prikazivanje istih informacija.
Video zapisi, slike, web stranice, RSS izvori, sadržaj sa društvenih mreža, PowerPoint prezentacije, prezentacije, flash animacije i uopšte bilo koji tip multimedijalnog sadržaja , instaliran na mesto osobe zadužene za kreiranje ili na web platformi koja je dostupna na internetu.